Over IVRM Reputatie
Gun je merk een reputatie!
IVRM verhoogt de reputatiewaarde van jouw organisatie en merk. Want met een sterke reputatie geniet je maatschappelijk vertrouwen, geven stakeholders de voorkeur aan jouw organisatie, heb je meer klanten, trotse werknemers en een sterke concurrentiepositie. Dat vertaalt zich in een hogere reputatiewaarde, in groei en in een positieve impact op de samenleving.
Reputatiemanagement wordt vaak gezien als een defensief instrument dat je in tijden van crisis inzet. Ten onrechte, want het is primair een strategie om dagelijks proactief in te zetten en zo het vertrouwen van je stakeholders in jouw organisatie te vergroten. Dat doe je door de juiste dingen te doen en dat goed te doen.
Wij zien reputatie als een mix van factoren die stuk voor stuk te sturen of te beïnvloeden zijn. Dan gaat het niet alleen over je prestaties als organisatie, over leiderschap en innovatievermogen, maar vooral ook om je maatschappelijke rol en de betekenis van jouw organisatie voor je stakeholders. Zo creëren we samen waarde.
Alle activiteiten van een organisatie bekijken we door onze reputatiebril. Vakgebied- en sector overstijgend. Met een enthousiast team professionals ondersteunen we onze opdrachtgevers op strategisch en uitvoerend niveau. Onze opdrachtgevers hebben de regie over hun reputatie.
Iedere dag staan wij op om voor onze opdrachtgevers geweldige resultaten neer te zetten. Wij zijn een divers team met communicatie-experts, nieuwsjunkies, onderzoekers en strategen. Allemaal met een andere achtergrond, maar wat ons verbindt is dat we scherp zijn op de inhoud en liefde hebben voor ons vak.
Foto's

IVRM Reputatie in het kort
Diensten
Sectoren
Onze locatie
